Wednesday, October 29, 2008

Pokok kenaf


Info: KENAF.
Ni lah pokok kenaf kalau korang nak tau. saya pun baru saja tengok pokok kenaf pada raya yang lalu. Saya difahamkan pokok ini di bawa dari korea untuk membuat plastic dan macam-macam. Saya pun tak sure. Pokok kenaf ini telah diusahakan secara besar-besaran di Bachok, Kelantan untuk mengantikan tanaman tembakau. Matlamatnya juga adalah untuk meningkatkan taraf ekonomi rakyat kelantan.

1 comment: